Gotta love the commitment in this kid. Like. This alarm been going off since yesterday. As if I’d forget! Can’t make this too long cause you not legal yet *long sigh* but have fun be safe and get your life bew bew!!!!!! 20 only comes once. 😘😘😘😘 (at UMKC Oak Place Apartments)

One of several reasons I’m pursuing a teaching degree. So bs like this doesn’t happen to innocent children. Can’t explain how I’d react if she were my child. #JusticeForAvaLynn

One of several reasons I’m pursuing a teaching degree. So bs like this doesn’t happen to innocent children. Can’t explain how I’d react if she were my child. #JusticeForAvaLynn

2)

2)

1)

1)

Y’all gone think I just get on here to write long ass paragraphs but needed to vent.
So I’m just driving my ppl home when we pass a big gathering @ Chambers & W. Flor. Now it’s BAD ENOUGH that we had to drive aaaall the way to Chambers when we live right off Lucas n Hunt, but we can’t really get into or out of our neighborhood lately & we technically don’t even fucking live in Ferguson. Anyway, we tryna beat curfew at 12am even tho we can already see the smoke bombs being thrown RIGHT IN FRONT OF US & we stuck in traffic. Then, we see this BAD ACCIDENT, on the opposite side of the road. Now my moms TRIES to call 911. When she calls & can’t even get thru it’s confirmed. PD don’t give a sht bout us. Serve and protect my ass. I’m tired of it. Tired of not being able to walk to QT on a hot day for a 89 cent Big Q or go to Schnucks when I get off work to pick up a 4pk cause they closed even tho not REALLY but somebody let the state think they could commandeer our WHOLE grocery store to park a few uglass tanks & helicopters nshit. If this is not your neighborhood stay the FUCK OUT. Fuck your tanks fuck your army guns fuck your Molotov cocktails. Stop looting my neighborhood and stop trashing it! It’s a shame when you can’t count on the police. Who do I call when something bad happens? What happened last Saturday could have been anybody. Hell very well could have been me. I have lived here 16 years & not once have I seen something like this that make me want to bawl out cry. I’m scared to leave my own house. The people we want to help us is the ones killing us. We want fcking justice. We all do. But fucking up my neighborhood ain’t the way. Fighting with the police ain’t the way. Blocking intersections with your big ass armed vehicles ain’t the way. Imma keep protesting: during daylight hours, on the sidewalk, out of ppl way, not holding up traffic or anything. I’m setting an example. I feel like anybody who cares about their neighborhood needs to stand up. So I am. Please. On behalf of everyone in Ferguson & it’s neighboring communities.. Be respectful of his family & be mindful that people do live here still. #justice4mike #handsupdontshoot #pantsupdontloot #ferguson (at Ferguson, Missouri)

Y’all gone think I just get on here to write long ass paragraphs but needed to vent.
So I’m just driving my ppl home when we pass a big gathering @ Chambers & W. Flor. Now it’s BAD ENOUGH that we had to drive aaaall the way to Chambers when we live right off Lucas n Hunt, but we can’t really get into or out of our neighborhood lately & we technically don’t even fucking live in Ferguson. Anyway, we tryna beat curfew at 12am even tho we can already see the smoke bombs being thrown RIGHT IN FRONT OF US & we stuck in traffic. Then, we see this BAD ACCIDENT, on the opposite side of the road. Now my moms TRIES to call 911. When she calls & can’t even get thru it’s confirmed. PD don’t give a sht bout us. Serve and protect my ass. I’m tired of it. Tired of not being able to walk to QT on a hot day for a 89 cent Big Q or go to Schnucks when I get off work to pick up a 4pk cause they closed even tho not REALLY but somebody let the state think they could commandeer our WHOLE grocery store to park a few uglass tanks & helicopters nshit. If this is not your neighborhood stay the FUCK OUT. Fuck your tanks fuck your army guns fuck your Molotov cocktails. Stop looting my neighborhood and stop trashing it! It’s a shame when you can’t count on the police. Who do I call when something bad happens? What happened last Saturday could have been anybody. Hell very well could have been me. I have lived here 16 years & not once have I seen something like this that make me want to bawl out cry. I’m scared to leave my own house. The people we want to help us is the ones killing us. We want fcking justice. We all do. But fucking up my neighborhood ain’t the way. Fighting with the police ain’t the way. Blocking intersections with your big ass armed vehicles ain’t the way. Imma keep protesting: during daylight hours, on the sidewalk, out of ppl way, not holding up traffic or anything. I’m setting an example. I feel like anybody who cares about their neighborhood needs to stand up. So I am. Please. On behalf of everyone in Ferguson & it’s neighboring communities.. Be respectful of his family & be mindful that people do live here still. #justice4mike #handsupdontshoot #pantsupdontloot #ferguson (at Ferguson, Missouri)

#MikeBrownLaw link in bio. https://petitions.whitehouse.gov/petition/mike-brown-law-requires-all-state-county-and-local-police-wear-camera/8tlS5czf
Us almost 2 full years ago lmao #cuteoryeah I don’t do happy birthday posts but this my Muhsmucka and he deserves to be recognized! Happy Smitches Day Cliff 😘😘😘😘

Us almost 2 full years ago lmao #cuteoryeah I don’t do happy birthday posts but this my Muhsmucka and he deserves to be recognized! Happy Smitches Day Cliff 😘😘😘😘

I’m posting this for the nigga that’s too nervous to make me his #WCW .. Lbs fye ass braids by @gleasonforpresident , dope ass abstract cut by @cutmeup_e , blouse by NMC 😋 .. Follow them nshit. Get yo summer look together !

I’m posting this for the nigga that’s too nervous to make me his #WCW .. Lbs fye ass braids by @gleasonforpresident , dope ass abstract cut by @cutmeup_e , blouse by NMC 😋 .. Follow them nshit. Get yo summer look together !

😂😂😂😂😘😘💤💤

😂😂😂😂😘😘💤💤

*throws shade & exits TL cause that’s #noneofmybusinesstho*

*throws shade & exits TL cause that’s #noneofmybusinesstho*

Oh good morning. #neverforget

Oh good morning. #neverforget

Picnic at Art Hill. Check! #currentsituation

Picnic at Art Hill. Check! #currentsituation

Idk if that’s a legit quote but I’m for it. #MCM #LongLivePac

Idk if that’s a legit quote but I’m for it. #MCM #LongLivePac

"I don’t care what you wanna do. If you think that it’s gonna come without hard work, you’re insane and you shouldn’t even bother trying." - OTM. ❤️ #repost #goodmorning #startyourweekoffright #feelingempowered #uplifteachother #prayforoneanother #screwgrudges

"I don’t care what you wanna do. If you think that it’s gonna come without hard work, you’re insane and you shouldn’t even bother trying." - OTM. ❤️ #repost #goodmorning #startyourweekoffright #feelingempowered #uplifteachother #prayforoneanother #screwgrudges